Bekijk desktop versie


Wie zijn wij?

Alles voor de helft biedt nieuw en gebruikt kantoormeubilair tegen aantrekkelijke prijzen.Kwaliteit voor de helft van de prijs  Goedkoop - Nieuwe en gebruikte kantoormeubelenDe naam Allesvoordehelft is gebaseerd op de zaken die wij vroeger deden. 15 jaar lang gingen we langs kantoren van grote bedrijven, banken en gemeentes en kochten...

Lees verder
Kabelsplitser GST18 Kabelsplitser GST18
€ 4,05 per stuk
Kabeldoorvoerdop Kabeldoorvoerdop
€ 9,00 per stuk
Tafel verbindingsset Tafel verbindingsset
€ 12,50 per stuk
Stoel kussen REPP Stoel kussen REPP
€ 14,50 per stuk
Stoel kussen met vulling type S Stoel kussen met vulling type S
van € 19,50 € 17,50 per stuk Besparing 10 %
Kabelgoot Rack 50 cm Kabelgoot Rack 50 cm
van € 24,50 € 19,50 per stuk Besparing 20 %
Thin Client CPU houder Thin Client CPU houder
€ 23,97 per stuk

7 TIPS om uw Kantoor in te richten

7 TIPS om uw Kantoor in te richten

Is uw bedrijf gegroeid of gaat u verhuizen? Heeft u tekort aan werkplekken of voldoet uw huidige kantoorinrichting niet meer? De mogelijkheden voor het inrichten van een kantoor zijn oneindig. Efficiënte inrichting, akoestiek en natuurlijk licht zijn belangrijke factoren om mee te nemen in uw besluitvorming. Met onze tips en inspiratie willen wij u de juiste bagage geven om te komen tot juiste keuzes.

Lees meer

Welke bureauhoogte past bij mij?

Welke bureauhoogte past bij mij?

Nu zou je hier een matentabel verwachten met lichaamslengte en hoogte werkblad. Dit zouden we erg graag willen laten zien, echter aan de lichaamslengte kan niet de >>

Lees meer

Leveringen in België

Leveringen in België

Wij leveren ook in België. Zakelijke orders hoeven geen BTW te betalen wanneer u uw BTW nummer mee geeft bij een offerte aanvraag. Om mee te gaan in de Nederlandse gedachte: 21% korting is altijd mooi meegenomen. Want of u een kleine order heeft met verzenden, of een grote order met monteren. Ook onze zuiderburen zijn bij ons welkom.

Lees meer

Actievere werkhouding? Kies een zit sta bureau

Actievere werkhouding? Kies een zit sta bureau

Een zit sta bureau is een bureau dat eenvoudig in hoogte verstelbaar is, zodat er staand achter gewerkt kan worden. In de praktijk betekent het dat er eens in de 2 uur een kwartier staand gewerkt wordt, maar dit is natuurlijk sterk afhankelijk van uw persoonlijke voorkeuren. Helaas is het nog niet wetenschappelijk aangetoond dat een zit sta bureau bijdraagt aan het verminderen van ziekteverzuim, echter het moge duidelijk zijn dat een zit sta werkplek als zeer plezierig wordt ervaren en het nieuwe werken daarmee ondersteund wordt.

Lees meer

Vergadertafel bepaalt uitstraling van uw kantoor

Vergadertafel bepaalt uitstraling van uw kantoor

De ideale kantoorruimte is niet alleen functioneel, maar draagt voor belangrijke mate bij aan de uitstraling van uw bedrijf en aan de beleving van uw medewerkers. Hierbij is het van belang te kiezen voor een vergadertafel die de ruimte optimaal benut en aansluit op de klantbeleving.

Lees meer

Eigen montageteam

Eigen montageteam

Wij hebben een vast team van mensen voor het inrichten en monteren van kantoormeubelen. Zij zijn ervaren en weten wat er gebeuren moet, waardoor het mogelijk is om grote projecten te realiseren.

Lees meer

"Blijf in beweging met de Deskbike"

"Blijf in beweging met de Deskbike"

Aldus prof. Erik Scherder van het VU medisch centrum, ook bekend als enthousiaste wetenschapper bij De wereld draait door. Uit onderzoek is gebleken dat regelmatig bewegen, minimaal een uur per dag, noodzakelijk is om gezond en fit door het leven te gaan. Het maakt je fitter, creatiever en slimmer. Tja, wie wil dat nou niet?

Lees meer

...en toen waren de kabels er nog!

...en toen waren de kabels er nog!

Hoe vaak gebeurt het niet. Bedrijven investeren in de meest inspirerende werkomgevingen. Aan alles wordt gedacht, nieuwe bureaus, bureaustoelen en ladeblokken, monitorarmen, schilderijen, planten en verlichting……

Lees meer

De plus- en minpunten van soorten archiefkasten

De plus- en minpunten van soorten archiefkasten

Ondanks dat we in een digitale revolutie zitten, blijven archiefkasten voorlopig toch nog in het kantoorbeeld zien. Persoonlijke spullen, maar ook ordners zijn makkelijk op te bergen in daarvoor bestemde kantoorkasten.

Lees meer

Basis informatie over ergonomische bureaustoelen

Basis informatie over ergonomische bureaustoelen

Een uitleg van de normeringen en verstelmogelijkheden van ergonomische bureaustoelen.

Lees meer

Kiezen voor nieuw of tweedehands kantoormeubilair?

Kiezen voor nieuw of tweedehands kantoormeubilair?

Onze klanten vragen wel eens wat het verschil is tussen nieuw en tweedehands kantoormeubilair met vergelijkbare prijzen. Tweedehands of gebruikt kantoormeubilair met eenzelfde prijs is van een heel andere kwaliteit dan een nieuw artikel met dezelfde prijs.

Lees meer

Nieuw of gebruikt kantoormeubilair?

Nieuw of gebruikt kantoormeubilair?

Onze klanten vragen wel eens wat het verschil is tussen een nieuwe aanbieding die ze krijgen met vergelijkbare prijzen als ons gebruikte kantoormeubilair. Het verschil zit dan vaak in de kwaliteit.

Lees meer

Sortering

Verfijn je zoekopdracht

Prijs
€ 2,00
€ 10.000,00
Selecteer een onderwerp Bladkleur Maat Kleur onderstel Type Staat Merk Model Norm Instelmogelijkheden Lijn Materiaal Kleur

Onze belofte

  • Bij 2e hands producten, minimaal de helft van de nieuwprijs
  • Ophalen, versturen of laten monteren
  • Na ontvangst van betaling, binnen 5 werkdagen in huis

 

Belangrijke wijziging voor toestemming voor cookies voor Advertenties en Social Media. Bekijk wat wij gebruiken als we de cookie plaatsen op onze cookie statement pagina.

Als je niet wil dat jouw internetgedrag voor deze doeleinden gebruikt wordt, wijzig dan de Cookie-instellingen.

Instellingen aanpassen